رسانه شناسی

مختص برای درس سواد رسانه ای

رسانه شناسی

مختص برای درس سواد رسانه ای

همجنس گرایی طبق تعریف از دو بخش تشکیل یافته:

یک جز روانی که به معنای تمایل شهوانی و جنسی به اشخاص همجنس است و یک جز رفتاری که به صورت انجام عمل جنسی و آمیزشی با اشخاص همجنس تبلور می یابد.

همجنس گرایی به تمایل عاشقانه، تمایل جنسی یا رفتار جنسی اشخاص همجنس گفته میشود. همجنس گرایی به عنوان یکی از گرایشهای جنسی به معنی مجموعه ای از تمایل های جنسی، عاطفی یا عاشقانه به افراد همجنس است که نسبتا پایدار و مداوم باشند. 

عادی سازی همجنس گرایی

هالیوود کم میشود گفت تقریبا بزرگترین رسانه برای فرهنگ غربیست که از دهه ۵۰ به بعد در تلاش تابو شکنی و شکاندن قبح مسئله همجنس گرایی است. آن هم نه به عنوان یک انحراف  بلکه به عنوان عادی سازی آن با توجیح و ربط دادن آن به مسائل ژنتیک و زیستی می باشد.

این در حالیست که هیچ تحقیقی در مسائل علمی این مطلب را اثبات نکرده است و نتایج تحقیقات همواره در حد فرضیه است.

هدف اصلی این جریان بی معنی شمردن و تحقیر نهاد خانواده و تحریف و تحمیل غلط معنای بشریت به پشتیبانی یهودیت می‌باشد که در آخر سبب به وجود آوردن انسانی تهی و خالی از روح پرسشگر و معترض و طغیان گر در برابر خواسته های سیستم منجر میشود  که بدون از بین رفتن کانون خانواده امکان پذیر نمی باشد.

نظرات  (۲)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

تعریفی مناسب از این موضوع داده‌اید. به نظر شما چرا تولیدات سینمایی در آمریکا بویژه در دهه اخیر این موضوع را بیشتر نشان می دهند؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی