رسانه شناسی

مختص برای درس سواد رسانه ای

رسانه شناسی

مختص برای درس سواد رسانه ای

رپورتاژ آگهی

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۰۶ ب.ظ

نوعی متن برای معرفی خدمات یا محصول یا ویژگی های کسب و کارتان می‌باشد.و همچنین رپورتاژ خبری یک خبر از کسب و کارتان را منعکس میکند.

رپورتاژ آگهی هر شکلی از مطلب است که در ازای دریافت پول منتشر می‌شود اما شیوه نگارش، طراحی و پیاده سازی آن را شبیه خبر، داستان، مقاله و سایر مطالب نشریه جلوه می دهد.

رپورتاژها را به دو دسته سیاسی و تجاری میتوان تقسیم کرد .

در رپورتاژ تجاری هدف پیدا کردن مشتری و مصرف کننده جدید است و در رپورتاژ سیاسی هدف این است که دیدگاههای سیاسی مخاطب نسبت به یک موضوع، یک فرد یا حزب تغییر کرده و یا اصلاح شود.

رپورتاژ آگهی میتواند در هر قالبی اجرا شود از شکل چاپی تا پخش محتوای صوتی و تصویری.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۳/۰۲
Tanaz St

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی